Κυριακή 13 Αυγούστου 2017

Έμαθα να λέω "ΟΧΙ" ... στα 50 μου !!!


ΤΩΡΑ... γύρω στα 50 μου έμαθα να λέω "ΟΧΙ"... 

Έμαθα ποιά είμαι, ποιούς είχα και έχω δίπλα μου, τί ζητάω από τη ζωή, τί χρωστάω και τί μου χρωστάνε!!! Έμαθα να διεκδικώ, να ιεραρχώ τις ανάγκες μου, και ν΄αποδέχομαι τη διαφορετικότητα των γύρω μου...

Το μεγαλύτερο όμως δώρο για τον εαυτό μου, για την ψυχή μου, και την ισορροπία του μυαλού και της καρδιάς μου, είναι πως έμαθα να λέω "ΟΧΙ" σε ό,τι μου κάνει κακό και χαλάει τη ψυχολογία μου !!!

Τα 50 μου, αποτέλεσαν σταθμό... Όχι γιατί άλλαξε η εικόνα μου αλλά γιατί άλλαξε όλη μου η κοσμοθεωρία. Κατάλαβα πως είναι πιο σημαντικό να λέω "όχι" σε ό,τι μου κάνει κακό. Δεν πειράζει αν γίνομαι δυσάρεστη... 
Ας ξεβολευτούν και οι γύρω μου... Γιατί πρέπει πάντα εγώ να είμαι η καλή και η αρεστή ???

Έμαθα ν΄αγαπώ και να σέβομαι ΕΜΕΝΑ !!! Κατάλαβα έτσι πιο καλά τις ανάγκες μου κι έγινα με μιάς πιο συγκαταβατική με όσους δεν μπορούν να μ΄ ακολουθήσουν από δω και πέρα...

Στα 50 δεν φοβάσαι να μείνεις μόνος !!! Φοβάσαι να είσαι εγκλωβισμένος με λάθος ανθρώπους ...

Θέλεις να κάτσεις κάτω από το ζεστό ήλιο, να βουτήξεις στο απέραντο γαλάζιο, να κάνεις χιλιόμετρα για να δεις εκείνο το αγαπημένο σου χάραμα, τον ήλιο να βγαίνει μέσα από τη θάλασσα και τη μυρωδιά του βουνού... Και να νοιώσεις πως είσαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ να ορίζεις εσύ και μόνο εσύ τη ζωή σου !!!

Τις ''εκπτώσεις" τις θέλεις μόνο στα ψώνια... Οποιοσδήποτε άλλος συμβιβασμός είναι φθορά !!!
Προτιμάς να γελάς μόνος βλέποντας μια ταινία, από το να είσαι μ΄ έναν άνθρωπο που δεν νοιώθεις αισθήματα και που στο βάθος της ψυχής σου επιθυμείς να σου αδειάσει τη γωνιά για ν΄ "απελευθερωθείς" !!!

Στα 50 σου, ξέρεις πως τα "ΟΧΙ" σου πρέπει να είναι περισσότερα από τα "ΝΑΙ" σου... Μόνο τότε είσαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ άνθρωπος, ζωντανός, τίμιος και ειλικρινής !!! Τότε αξίζει ν΄ αγαπηθείς και ν΄ αγαπήσεις... Γιατί ό,τι κάνεις το κάνεις συνειδητά για σένα και για όσους νοιάζεσαι !!!

Δεν μιλάω για επανάσταση, ούτε λέω ν΄ ακυρώσεις όσα έχεις κτίσει στο πέρας της ζωής σου... 
Λέω όμως πως ΤΩΡΑ, μπορείς ν΄ αρκείσαι στα ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ, τα ολόκληρα και όχι τα μισά... Μισούς έρωτες, μισές φιλίες, μισές δουλειές και συ να κινδυνεύεις να σε χαρακτηρίζουν "μισερή" !!!

ΟΛΑ ή ΤΙΠΟΤΑ λοιπόν... Γιατί ο χρόνος κυλάει σαν το νερό και δεν γυρίζει ποτέ πίσω ...
Το ίδιο και τα όνειρά μας !!!

Πάμε λοιπόν...

Έτσι ... Απλά και όμορφα !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου